تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی آبی‌های اهواز بعد از برد مورینیویی

بازیکنان استقلال خوزستان که سه برد 1-0 در بازی های اخیر داشته اند، دو هفته سخت برابر لخویا قطر و پرسپولیس تهران خواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، استقلال خوزستان روز گذشته موفق شد تا برابر ماشین سازی پیروز شود، شاگردان پورموسوی بعد از این برد به رتبه ششم جدول صعود کردند.


آبی های خوزستان که برد های 1-0 ملقب به مورینیویی را خوب یاد گرفته اند بعد از پیروزی با این نتیجه برابر الفتح عربستان و الجزیره امارات، روز گذشته با درخشش وحید شیخ ویسی و گل بیت سعید پیروزی شیرینی را به دست آوردند.


بعد از بازی بازیکنان استقلال خوزستان که عموما زیر 23 سال بودند به سمت تماشاچیان رفتند و شادی برد را با آنها تقسیم کردند، البته بازار سلفی بعد از برد هم داغ بود. 


استقلال خوزستان البته دو بازی سخت را تا قبل از عید در ادامه خواهد داشت، نبرد با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و سپس دیدار با لخویا قطر در اهواز، باید دید استقلال خوزستان در این دو بازی تا پایان سال 1395 چه می کنند.

 

 

 

 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی آبی‌های اهواز بعد از برد مورینیویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..