تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قربانی در مسیر طارمی

مهاجم استقلال شب گذشته این شانس را داشت که خالق زیباترین گل لیگ شانزدهم شود که البته دروازه بان سیاه جامگان این فرصت را از او گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، علی قربانی روز گذشته در حملات استقلال نمایش درخشانی داشت و البته خالق زیباترین صحنه بازی با سیاه جامگان بود. در این صحنه علی قربانی سانتر یعقوب کریمی را با ضربه قیچی برگردان روانه دروازه سیاه جامگان کرد اما ناصری با یک عکس العمل به موقع و با نوک انگشت توپ را بیرون کشید تا مهاجم استقلال شانس گلزنی از دست بدهد.


بی تردید اگر ضربه علی قربانی به گل تبدیل می شد، گل او زیباترین گل لیگ شانزدهم لقب می گرفت اما او هم مثل مهدی طارمی که در بازی با فولاد ضربه قیچی برگردانش به گل تبدیل نشد، در ثبت این گل زیبا ناکام بود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قربانی در مسیر طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..