تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تختی در قرق پرسپولیسی ها / عکس

ورزشگاه تختی در فاصله حدود سه ساعت تا آغاز بازی قرمزپوش شد.

به گزارش کاپ، از ساعت 17:25 دقیقه امروز در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر تیمهای نفت و پرسپولیس رو در روی هم قرار می گیرند.

تماشاگران تیم پرسپولیس از حدود سه ساعت مانده تا آغاز بازی به سمت ورزشگاه آمده اند و برای ورود به ورزشگاه صف کشیده اند.

* در حال حاضر حدود 2 هزار هوادار تیم پرسپولیس در ورزشگاه هستند.

ث ث

* در حال حاضر تعدادی از هواداران در جلوی درب اصلی ورزشگاه تختی جمع شده اند و منتظر ورود بازیکنان تیم پرسپولیس هستند.

* تماشاگرانی که از درب غربی ورزشگاه و ورودی پارکینگ ها آمده اند مستقیم به داخل ورزشگاه هدایت شدند.

* دست فروشانی که جلوی درب ورزشگاه بساط پرچم ، کلاه و مواد غذایی داشتند از سوی ماموران شهرداری به کنار ورزشگاه هدایت شدند. 

* درب اصلی ورزشگاه از ساعت 14:45 به روی هواداران باز شد و به خاطر اینکه فقط یک بلیت فروشی وجود دارد صف طولانی به راه افتاده است.

* بنری از سوی هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آورده شده که روی آن عکس هادی نوروزی و زیر آن نوشته شده «کاپیتان به یادت هستیم».





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تختی در قرق پرسپولیسی ها / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..