تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ الدقاق: ملت بحرین به هر قیمتی از شیخ عیسی قاسم دفاع می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از اینکه دادگاه جنایی بحرین تابعیت بحرینی شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را لغو کرد، آیت الله سیستانی مرجع بزرگ شیعیان عراق با وی تماس تلفنی برقرار و در این تماس تاکید کرد: «جایگاه شما در دلهای مردم است و این تعرض، آسیبی به شما نخواهد زد.»

«شیخ عبد الله الدقاق» نمانیده شیخ عیسی قاسم در ایران با اشاره با اهمیت تماس تلفنی آیت الله سیستانی، گفت: این تماس نشانگر آگاهی کامل و بصیرت نافذ مرجعیت بزرگوار نسبت به این مسئله است که اصل ماجرا هدف قرار دادن مذهب تشیع است.

وی افزود که تعرض به این قله سربلند (شیخ عیسی قاسم) به بزرگی آن لطمه‌ای وارد نخواهد کرد و جایگاه وی در دل ملت و مومنان با خواست خدا محفوظ خواهد ماند.

شیخ الدقاق در پایان با اشاره به حمایت مراجع از شیخ عیسی قاسم، تاکید کرد: ملتی که شیخ قاسم این همه به آن خدمت کرده است دست بسته نخواهد ماند و به هر قیمتی از وی دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ الدقاق: ملت بحرین به هر قیمتی از شیخ عیسی قاسم دفاع می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..