تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصناف خراسان‌رضوی قربانی قاچاق شده‌اند‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمود بنانژاد ظهر امروز در نشست‌‌خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اتاق اصناف مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون شاهد کاهش میزان قاچاق در سطوح توزیع هستیم و باید گفت که اصناف در این حوزه قربانی هستند.

وی با بیان اینکه در سال 60 حدود 40 درصد اصناف در خراسان‌رضوی تولیدی بوده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این میزان به 17 درصد کاهش داشته که علت اصلی آن کالاهای بی‌کیفیت، ارزان قیمت و وارداتی هستند که معمولا هم به صورت قاچاق وارد استان می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس ادامه داد: کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی برای شناسایی عاملان توزیع برخی از اقلام قاچاق پیش می‌رود و باید گفت که در موضوع جنجالی که در بازار رضا (ع) بر پا شده بود اصناف خیلی دخیل نبودند و افرادی غیر از مجموعه‌های خارج از این بخش به بحران به وجود آمده دامن زده‌اند.

بنانژاد تأکید کرد: مجموعه‌های اصناف در مشهد به‌شدت با ورود اجناس قاچاق به این شهر مخالف هستند چراکه این موضوع به اقتصاد لطمه بسیار زیادی وارد کرده است. به عنوان مثال همین موضوع نقره را در نظر بگیرید این کالا جزو سوغات مشهد بوده و درآمد حاصل از آن با وجود حجم زیادی از قاچاق به جای اینکه به جیب تولیدکننده داخلی برود به جیب قاچاقچی می‌رود.

رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس خاطرنشان کرد: هم اکنون در بخش‌های زیادی مانند پوشاک و کفش قاچاق مشکلات زیادی را ایجاد کرده که باوجود اقدامات انجام شده این دسته از مشکلات بسیار کاهش پیدا کرده‌اند.

بنانژاد در ارتباط با تأمین میوه برای شب عید اظهار داشت: هم اکنون برای تأمین نیاز 1500 تن سیب و 4700 تن پرتقال مجوز داده شده که امکان افزایش آن نیز وجود دارد و علاوه بر این اتحادیه بارفروشان مشهدمقدس نیز شرایط ویژه برای فروش در میادین بار را نیز در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصناف خراسان‌رضوی قربانی قاچاق شده‌اند‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..