تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزیت رایگان بیماران روستایی کلاله در هفته احسان و نیکوکاری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه ویزیت رایگان روستاییان کلاله گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، روستاییان کم برخوردار، ضمن برخورداری از ویزیت رایگان، داروی مورد نیاز خود را هم بدون دریافت وجه دریافت می کنند.

رحیم تیموری افزود: همچنین در این هفته دو واحد مسکن مددجویان هم  تحویل می شود و در مجموع تعداد واحدهای مسکن احداثی برای نیازمندان تحت پوشش به 41 عدد می رسد.

وی ادامه داد: مددجویان برای این تعداد مسکن، سه میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل کمک خیرین و اعتبارات کمیته کمک بلاعوض و بیش از پنج میلیارد ریال هم تسهیلات ارزان قیمت دریافت کرده اند.

در شهرستان کلاله سه هزار و 660 خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی ره قرار دارند.

از چهاردهم تا بیست و یكم اسفند به نام هفته احسان و نیكوكاری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزیت رایگان بیماران روستایی کلاله در هفته احسان و نیکوکاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..