تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت درخت به نام سرداران شهید بناب+ تصاویر

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055533

در اقدامی شایسته به مناسبت روز درختکاری صورت گرفت؛

صبح امروز با جضور جمعی از مسئولان و شهروندان بنابی مراسم روز درختکاری در پارک فدک بناب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب،در این مراسم تعدادی درخت به نام سرداران شهید بناب و نمادین به تعداد ۱۱ درخت به نام متولدین سال ۹۵، در محوطه پارک فدک با دستان نزدیکان شهدا، والدین و مسئولان کاشته شد.

قرار است همین درختان توسط خانواده ها پرورش داده شوند، و بعد از تنومند شدن درختان، پلاک مزین به نام شهدا و متولدین، روی این درختان نصب گردد.

این اقدام از سوی شورا و شهرداری، اداره منابع طبیعی و مجتمع فولاد بناب، ترتیب یافته بود.

گفتنی است، قبل از برگزاری مراسم درختکاری شرکت کنندگان به صورت دسته جمعی، به شهدای گمنام مدفون در پارک فدک بناب ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت درخت به نام سرداران شهید بناب+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..