تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پمپاژ شبکه آب شرب توسط مردم روستای کوجنق احداث و افتتاح شد

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055357

در سایه بی توجهی برخی از مسئولین شهرستان پمپاژ شبکه آب شرب توسط مردم روستای کوجنق احداث و بدون حضور مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، روستای کوجنق که یکی از روستاها پر جمعیت و بزرگ شهرستان مشگین‌شهر است از چند دهه قبل با مشکل تامین آب شرب مواجه بوده به طوری که اهالی روستا با هزینه‌های شخصی و حمایت خیرین روستا و اعضای شورای اسلامی روستا اقدام به حفر چاه کرده و لوله گذاری و احداث ساختمان مناسب برای پمپاژ آب و خرید شناور با سیستم قوی کرده است.

 

براساس اظهارات مردم این روستا، شناور موجود به پیشنهاد اداره آبفای شهرستان مشگین‌شهر و کارشناسان استانی خریداری شده که می‌بایست مسئولین امر شناور خریداری شده را نصب و راه اندازی می‌کردند که متاسفانه مدتی است از این کار سرباز می‌زدند لذا به نظر می‌رسید مسئولان امیدی به عملی شدن این طرح ندارند.

 

اکنون بعد از خدید شناور قوی اعلام می‌کنند که باید خودمان شناور مدل متوسطه طراحی کنیم این در حالی است که مردم این روستا در چند سال گذشته با مشکل آب شرب مواجه شده و مسئولین امر حاضر به نصب و راه اندازی شناور نبودند و در مقابل مبالغ هنگفتی با قبض‌های جریمه‌دار صادر می‌شود.

 

بعد از پیگیری‌های مکرر برای راه اندازی شناور روستای کوجنق مردم این روستا خود اقدام به نصب و راه اندازی این شناور کردند و مسئولین شهرستان نیز به علت عدم همکاری در اجرای آن به مراسم افتتاحیه دعوت نشدند و افتتاحیه تامین آب شرب روستای کوجنق بدون حضور مسئولان انجام گرفت.

 

از انجایی که تمام هزینه های لوله گذاری، حفر چاه، ساخت ساختمان چاه و خرید شناور و نصب آن توسط مردم پرداخت شده و دولت مردان هیچ نقشی و همکاری در این طرح نداشتند در افتتاح آن نیز حضور نیافتند.

 

با توجه به جریاناتی که در اجرای طرح صورت گرفته بود برخی از اهالی روستا معتقد هستند که اداره آبفای شهرستان مشگین‌شهر تمام تلاش خود را انجام داد تا این طرح به بهره برداری نرسد امامردم روستا تمام هزینه ها را پرداخت کردند و این طرح را خودشان به بهره برداری رساندند.

 

معتمدین روستا اظهار کردند که چند سالی بود مردم این روستا از آب شرب غیر بهداشتی استفاده می کردند و اداره آب نیز می‌دانست اما برای رفع این مشکل هیچ کاری نکرد و مردم،خود اقدام به تامین هزینه‌های جاری کردند تا این شبکه آبی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پمپاژ شبکه آب شرب توسط مردم روستای کوجنق احداث و افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..