تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار گیلان : برای نفس کشیدن نیاز به توجه به منابع طبیعی داریم

استاندار گیلان : برای نفس کشیدن نیاز به توجه به منابع طبیعی داریم

استان‌ها > گیلان - مراسم روز درختکاری با حضور استاندار گیلان صبح امروز در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر نجفی پس از غرس یک اصله نهال در گفتگو با خبرنگاران گفت : در گذشته نگاه به درختکاری بیشتر به دلیل ایجاد فضایی زیبا، نشاط و شادابی بود اما امروز جهان برای نفس کشیدن نیاز به درختکاری و توجه به منابع طبیعی و محیط زیست دارد.

وی ادامه داد : هر روز ما مردم گیلان باید توجه به منابع طبیعی، جنگل، درخت و محیط زیست باشد.

استاندار گیلان گفت : کمبود منابع آب فرسایش خاک، توسعه‌ی شهرها و آلودگی‌های محیط زیست ایجاب می‌کند همه باید به کمک هم باشیم تا با نهضت درختکاری به حفظ محیط زندگی خود کمک کنیم.

وی گفت : از مردم عزیز، رسانه‌ها و مطبوعات می‌خواهم که در زمینه گسترش فرهنگ درختکاری ما را یاری دهند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار گیلان : برای نفس کشیدن نیاز به توجه به منابع طبیعی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..