تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی از به کارگیری جوانان تحصیل کرده در پیشخوان‌های شهرنت

امام جمعه چالوس با اشاره به رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر گفت: به‌کارگیری جوانان تحصیل کرده در پیشخوان‌های شهرنت این بانک قابل قدردانی است.

به گزارش شمانیوز، حجت الاسلام و المسلمين راشدي نوري در ديدار با دکتر حسین محمد پور زرندی با اشاره به ابتكار و اقدام شايسته این بانک در نصب پيشخوان‌های شهرنت در شهرهاي مختلف كشور گفت: با وجود آن‌که زمان زيادي از تاسيس بانك شهر نمي گذرد، اما این بانک با ابتكار نیروهای جوان و متخصص ، خدمات بانکی خوب و متنوعی را به هموطنان ارایه داده است.
وی با اشاره به جايگاه برجسته بانک شهر در میان سایر بانک‌های کشور، تصریح کرد:با توجه به اين‌كه تقريبا بسياري از فعاليت‌هاي بانکی توسط پيشخوان‌ها انجام مي‌شود، علاوه بر صرفه جويي در هزينه‌ها ، به‌كار گرفتن بسياري از جوانان تحصيل كرده اقدام بسیار شایسته ای است که به اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري توجه داشته است.
حجت الاسلام و المسلمين راشدي نوري افزود: جايگاه خوبي كه بانک شهر در ميان ساير بانك‌ها دارد و همچنین  ارتباط خوبي كه توانسته با شهروندان برقرار کند، شایسته تقدیر است و به طور حتم، همت والا و شهامت در انجام كارهاي بزرگ از ويژگی‌هاي مهم و بارز مسئولان بانك شهر است.

منبع:مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی از به کارگیری جوانان تحصیل کرده در پیشخوان‌های شهرنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..