تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اینتر برای جذب الکسیس سانچس

کد خبر: ۴۹۲۰۷۷

۹۴  بازدید

خبرگزاری های ایتالیا مدعی شدند که باشگاه اینتر شرایط الکسیس سانچس را به دقت تحت نظر دارد و قصد دارد برای جذب او اقدام کند.

ورزش سه: مهاجم شیلیایی هنوز قراردادی با آرسنال امضا نکرده و این در حالیست که تنها یک سال و نیم از قراردادش باقی مانده است. او روز گذشته در دیدار حساس مقابل لیورپول از روی نیمکت بازی را شروع کرد و در نیمه دوم به میدان آمد ولی در نهایت تیمش 3-1 شکست خورد.

خبرگزاری گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که الکسیس سانچس به درهای خروج باشگاه آرسنال بسیار نزدیک شده و احتمالا در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. اینتر از جدی ترین مشتریان اوست و حال با حضور مالکان چینی که قرار است سرمایه هنگفتی به باشگاه تزریق کنند، هزینه انتقال هم به نظر مشکلی برای آنها نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اینتر برای جذب الکسیس سانچس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..