تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی کیف پول الکترونیکی برای دانشجویان فقط دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از راه‌اندازی طرح کیف پول الکترونیکی در سامانه تغذیه دانشجویان تهران خبر داد.

حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در افتتاحیه پروژه های معاونت دانشجویی دانشگاه تهران گفت: ۲۶ طرح معاونت دانشجویی دانشگاه تهران بهسازی، نوسازی و احداث شده است که این طرح ها در چهار بخش اداره کل امور خوابگاه ها، امور دانشجویان، بهداشت درمان و مشاوره است.

وی افزود: نوسازی خوابگاه ها، بهسازی فضای سبز خوابگاه ها، ارتقای مرکز مشاوره، راه اندازی مشاوره شغلی دانشجویان، بازسازی مراکز بهداشت و درمان و اضافه شدن تجهیزات پزشکی از جمله طرح هایی است که افتتاح شده است .

به نژاد یادآور شد: کیف پول الکترونیکی دانشجویان طراحی شده و دانشجویان می توانند برای امور تغذیه از کیف پول استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران به زیباسازی فضای سبز کوی دانشگاه و دانشکده های دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۰ هزار و ۴۵۰ درخت کاشته شده است .

وی همچنین از آغاز طرح دانشگاه عاری از دخانیات خبر داد و گفت: این طرح با ارائه مشاوره هایی در این زمینه شروع خواهد شد.

منبع: دانشجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی کیف پول الکترونیکی برای دانشجویان فقط دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..