تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از فاصله زیاد استانداردهای رفاهی دانشجویان تا ...

رئیس دانشگاه تهران گفت: پروژه‌های دانشگاه تهران از محل درآمدهای دانشگاه و کمک‌های خیرین ساخته شده است.

 محمد نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در افتتاحیه پروژه های معاونت این دانشگاه که از سوی دانشگاه برگزار شد، گفت: ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به دانشجویان بخشی از فعالیت های دانشگاه است و بدون آن نمی توانند ادعا داشته باشند که خدمات کاملی را ارائه می دهند.

وی افزود: دانشگاه تهران که نخبگان جامعه را می پذیرد، وظیفه تامین نیازهای دانشجویان را بر عهده دارد.

نیلی با اشاره به ظرفیت کوی دانشگاه گفت: کوی دانشگاه به عنوان بزرگ ترین مرکز خوابگاهی دانشجویان کشور است که بیشترین جمعیت دانشجویی را در خود جای داده است؛ علاوه بر این دانشگاه تهران در سطح شهر خوابگاه هایی دارد و سعی شده کیفیت اینترنت و تغذیه دانشجویان افزایش یابد.

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: تا استانداردهای لازم فاصله زیادی داریم و دانشجویان دانشگاه تهران مستحق بیش از این ها هستند.

وی یادآور شد: پروژه های معاونت علمی دانشگاه از محل درآمدهای دانشگاه و کمک خیرین ساخته شده است و امیدواریم از محل اعتبارات برنامه ششم، بودجه ای برای خوابگاه سازی داشته باشیم.

منبع: دانشجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از فاصله زیاد استانداردهای رفاهی دانشجویان تا ...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..