تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهاب سنگ یا شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان؟+ فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پدیده ای عجیب را در آسمان کشور استرالیا به تصویر می کشد. در این ویدئو که در هنگام صبح تهیه شده است یک توپ آتشین عجیب در آسمان قابل مشاهده است. " لی آنه پترز" با انتشار این ویدئو در فیسبوک نوشت : " یک پدیده نجومی جالب هنگام طلوع خورشید ." انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران فضای مجازی نیز همراه بود. در حالی که بسیاری با نظر " لی" موافق بودند عده ای دیگر این شی عجیب را یک شهاب سنگ دانستند. همچنین عده معدودی نیز این شی پرنده را دلیلی بر حضور فرازمینی ها روی زمین دانستند.

یک متخصص در زمینه نجوم نیز در این باره گفت: " این پدیده نجومی مطمئنا یک شهاب سنگ نبود چرا که بسیار کند حرکت می کرد. شهاب سنگ ها قادرند دهها کیلومتر را در مدت یک ثانیه طی می کنند و این تنها در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتد."

وی همچنین افزود: " این شی قطعا در ارتفاع بالا حرکت می کرد و دم دوقلوی آن با ابرخط یک شی پرنده مطابقت دارد.

شهاب سنگ یا شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان + فیلم

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهاب سنگ یا شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..