تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریع‌ترین خواننده کتاب + عکس

سریع خواندن یک نوشته، مهارتی است که اکثر افراد با تمرین کردن و وقت گذاشتن روی آن می‌توانند حرفه‌ای شوند اما درک کامل مطالب خوانده شده در این نوع خواندن، بسیار سخت است.

به گزارش صدخبر، نمونه‌ای استثنایی از افرادی که می‌توانست هم کتاب خود را سریع بخواند و هم آن را به طور کامل متوجه شود، معلولی بود به نام کیم پیک و با این شرایط گاهی هم توسط افراد دیگر با نام مگا دانشمند نامیده می‌شد.

مگا دانشمند قادر بود کتاب‌هایی را که می‌خواند با سرعت بالا بخواند و تقریبا همه آن کتاب‌ها را به یاد بیاورد و حتی می‌توانست در زمان کتاب خواندن با یک چشم یک صفحه و با چشم دیگر صفحه دیگر آن کتاب را بخواند اما زمانی که مورد آزمون قرار گرفت و موفق شد 98 درصد کتابی را که خوانده بود، به یاد بیاورد، به هوش وی ایمان آورده شد.

بعد از آزمایش‌هایی که روی پیک انجام شده بود، مشخص شد او بدون جسم پینه – رشته‌های عصبی که دو نیمکره مغز را به هم متصل می‌کند، به دنیا آمده بود که دلیل خواندن مجزای او با چشم‌هایش را اثبات می‌کرد.

گفتنی است؛ فیلم «مرد بارانی» با هنرنمایی تام کروز و داستین هافمن از روی زندگی کیم پیک ساخته شده بود.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریع‌ترین خواننده کتاب + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..