تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از برگزیدگان مسابقه «سوره‌ها و آیات» در امارات

گروه بین‌الملل: برگزیدگان مسابقه بین‌المللی «سوره‌ها و آیات» امارات امروز، 15 اسفندماه، طی مراسمی در دبی معرفی و تجلیل می‌شوند.

معرفی برگزیدگان مسابقه «سوره‌ها و آیات» در امارات
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «الخلیج» امارات، کمیته داوری مسابقه «سوره‌ها و آیات» اسامی نفرات برتر این مسابقه را امروز طی نشستی مطبوعاتی در مقر جایزه بین‌المللی قرآن دبی اعلام می‌کند.
ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته داوری مسابقه «سوره‌ها و آیات» گفت: در این نشست 10 نفر اول مسابقه معرفی می‌شوند و به یکصد نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه جایزه سفر عمره تعلق می‌گیرد.
وی افزود: مسابقه «سوره‌ها و آیات» با استقبال بی‌نظیری در داخل و خارج از امارات مواجه شد و چندین هزار نفر در این رقابت شرکت کردند.
بوملحه تصریح کرد: کمیته داوری رقابت‌ها در چند مرحله پاسخ‌های ارسالی شرکت‌کنندگان را مورد ارزیابی قرار داد و اساتید و کارشناسان حاضر در این کمیته با توجه و دقتی خاص و با اهتمام به امتیازات کسب شده، 10 نفر اول این مسابقه را معرفی کردند.
وی گفت: تمامی اعضای کمیته داوری در داوری تک تک شرکت‌کنندگان دخیل بودند تا بهترین آنان به عنوان 10 نفر اول با توجه به امتیازات کسب‌شده گزینش شوند.
ابراهیم محمد بوملحه همچنین اظهار کرد: در نشست مطبوعاتی امروز اسامی همه شرکت‌کنندگان در مسابقه در صندوق قرعه‌کشی جمع‌آوری شده و به 10 نفر از آنان به قید قرعه سهمیه سفر عمره اهدا می‌شود.
بوملحه در پایان تصریح کرد: به هر یک از 10 نفر اول نیز 100 هزار درهم اماراتی و تقدیرنامه اهدا خواهد شد.
بنا بر این گزارش، مسابقه «سوره‌ها و آیات» امارات ماه رمضان گذشته با هدف تشویق به پژوهش و مطالعه قرآن، احادیث نبوی، کتب تفسیر و کتب سیره به شکل سؤال و جواب و به صورت کتبی غیر حضوری برگزار شد و داوطلبانی از داخل و خارج از این کشور در آن شرکت کردند.
شرکت‌کنندگان پاسخ به سؤالات این مسابقه را از طریق پست عادی و پست الکترونیک(ایمیل) برای برگزارکنندگان ارسال و یا جواب سؤالات را شخصا به ساختمان جایزه بین‌المللی قرآن دبی تحویل می‌دادند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از برگزیدگان مسابقه «سوره‌ها و آیات» در امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..