تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بکار جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد

اولین نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد گشایش یافت .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان ،معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان گفت: این نمایشگاه در بخشهای طراحی لباس ، دوخت لباس و بخشهای ویژه جشنواره شامل طراحی و تولید لباس  وطراحی و تولید لباس بومی ـ محلی مردانه و زنانه  با همکاری بنیاد ملی مد و لباس وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خرم آباد آغاز به کار کرد .
ماشاالله بهاروند افزود: 333  اثر توسط طراحان  استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده  که از بین آنها در بخش  دوخت لباس 262 اثر  و در بخش طراحی 71 اثر به  بخش مسابقه جشنواره راه یافتند و در پایان به 110 اثر نشان شیما  اهدا خواهد شد .
وی  با بیان اینکه در  این نمایشگاه از توان طراحان و تولید کنندگان داخلی  استان در زمینه طراحی و دوخت لباس زنانه و مردانه محلی و ملی استفاده شده است گفت: در بخش نمایشگاهی لباسهای محلی استانهای  گیلان، کرمان، فارس، کردستان، چهار محال بختیاری ، خوزستان و لرستان به نمایش گذاشته شده است .
به گفته بهاروند این نمایشگاه در قالب 14 غرفه  تا 20 اسفندماه  صبح و عصر  در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد آماده بازدید علاقه مندان است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی لرستان  گفت: در حاشیه این نمایشگاه 4 کارگاه تخصصی  دوخت و طراحی لباس  با استفاده از توان مربیان  و طرحان  با تجربه  پیش بینی شده  تا علاقه‌مندان در این زمینه از آموزشهای  لازم بهرمند شوند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بکار جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..