تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت اعزام به سربازی تا اردیبهشت تکمیل است

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح تا پایان اردیبهشت ماه 96، رسیدگی به درخواست‌های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام امکان پذیر نیست.

به گزارش مشرق، سرهنگ رحمان علیدوست، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح درکلیه مقاطع تحصیلی زیردیپلم، دیپلم، کاردانی و بالاتر تا پایان اردیبهشت ماه سال 96، رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه‌های مذکور امکان پذیر نیست و از مشمولان تقاضا می شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.

وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود: مشمولان غیر غایب کلیه مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می‌توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که به درخواست های تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت صرفا برای یکبار رسیدگی می شود ، افزود: مشمولان دارای معاذیری مانند بیماری، فوت بستگان درجه یک مشمول و.... می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 0964800 و یا سامانه پیامک به شماره 1102060100 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت اعزام به سربازی تا اردیبهشت تکمیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..