تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شیخ عیسی قاسم» به درجه اجتهاد کامل رسیده است+ فیلم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «آیت‌الله العظمی سید کاظم الحسینی الحائری» در دیدار با «شیخ الدقاق» نماینده شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در ایران تاکید کرد که شیخ قاسم از گرامی ترین طلبه‌ها در نزد او بوده است.

وی در این ویدئو در توصیف شیخ عیسی قاسم می‌گوید: «جناب شیخ (شیخ  عیسی قاسم) از قویترین و گرامی‌ترین طلبه‌های من بودند و من شهادت می‌دهم که ایشان با دستان بنده به درجه اجتهاد کامل رسیده‌اند.»

وزارت کشور بحرین در تاریخ 31 خرداد با ادعای این‌که این روحانی برجستۀ شیعی از جایگاه خود برای «خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت فرقه‌ای» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعیت وی خبر داد.

شیخ عیسی قاسم که رهبر معنوی انقلاب بحرین به شمار می‌آید، پس از تاسیس کشور بحرین در سال 1971 از نجف اشرف به این کشور بازگشت و با اکثریت آراء به مجلس راه یافت و تا زمان انحلال آن، عضو مجلس ملی بحرین بود.

بحرین از بهمن سال 1389 صحنۀ برگزاری اعتراضات خیابانی مردم است که خواستار برکناری رژیم آل خلیفه و آزادی زندانیان سیاسی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شیخ عیسی قاسم» به درجه اجتهاد کامل رسیده است+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..