تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش خبرنگار اعزامی فارس از رقابت های والیبال نوجوانان دختر آسیا- چین شکست ایران مقابل چین میزبان در نخستین گام

یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 13:112017-03-05ورزشي

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در اولین بازی خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین شکست خورد.

- گزارش خبرنگار اعزامی فارس از رقابت های والیبال نوجوانان دختر آسیا- چینشکست ایران مقابل چین میزبان در نخستین گام تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در اولین بازی خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزمی " از چین، یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر از امروز به میزبانی چین آغاز شد.

تیم ملی ایران در نخستین گام مقابل میزبان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

شاگردان مایدا در ست اول شروع خوبی داشتند اما در ادامه چینی ها اختلاف را بیشتر کرده و با نتیجه 25 بر 14 شکست خورد.

در ست دوم ایران شروع خوبی نداشت و همان ابتدا میزبان با قدرت بازی را آغاز کرد.

اگرچه سرمربی ایران در تلاش بود با گرفتن زمان، نکات لازم را یادآوری کند اما این ست هم با نتیجه 25 بر 6 به سود حریف به پایان رسید.

در ست سوم تیم ایران شروع بدی نداشت اما مقابل قدرت حریف کاری از پیش نبرد و با نتیجه 25 بر 12 مغلوب شد.

زهرا زهدی، آیتک سلامت، بهاره بهرامی نیا، زهرا صالحی، مونا آشفته، مریم حبیبی و گیتا علایی (لیبرو) ترکیب اصلی ایران بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش خبرنگار اعزامی فارس از رقابت های والیبال نوجوانان دختر آسیا- چین شکست ایران مقابل چین میزبان در نخستین گام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..