تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت بیش از 27 هزاراصله نهال در شهرکهای صنعتی استان تهران + مصاحبه

در نخستین روز از هفته درختکاری بیش از 27 هزار اصله نهال در شهرک های صنعتی استان تهران کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم نمادین هفته درختکاری که در مجموعه شهرک صنعتی دهک صفادشت ملارد برگزار شد بیش از یک هزار اصله نهال غرص شد. 

قائم مقام شهرک های صنعتی استان تهران در این مراسم با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 25 هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز  شهرک های صنعتی استان تهران افزایش یافته است ، افزود: در شهر ها و شهرک های صنعتی استان تهران 812 هکتار فضای سبز احداث شده است. 

علی خداپناهلو افزود: در شهرک های صنعتی استان تهران 884 هزار و 925 اصله درختچه و نهال نگهداری می شود و از ابتدای امسال هم 93 هزار و 280 اصله درخت در استان تهران کاشته شده است. وی گفت: آبیاری درختان کاشته شده در شهرک های صنعتی استان تهران با شیوه آبیاری قطره ای صورت می گیرد و هم اکنون بیش از 2 هزار و 915 کیلومتر ، شبکه آبیاری قطره ای  صورت گرفته است. 

خداپناهلو افزود: کاج تهران، کاج مشهد، زبان گنجشک، اقاقیای پیوندی ، خرزهره ، زیتون تلخ و سنجد تلخ از مهمترین گونه هایی است که در مجموعه شهرک های صنعتی استان تهران کاشته شده است. 

قائم مقام شهرک های صنعتی استان تهران افزود: در مجموعه شهرک صنعتی دهک صفادشت ملارد هم 14 هکتار فضای سبز اجرایی شده که 5 هزار اصله درخت و 20 هزار اصله درختچه کاشته شده و برای آبیاری این درختان هم بیش از 19 کیلومتر شبکه آبیاری قطره ای صورت گرفته است. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت بیش از 27 هزاراصله نهال در شهرکهای صنعتی استان تهران + مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..