تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا «مهدی هاشمی» عید را در «اوین» جشن می‌گیرد؟

ساعت: 11:55 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055135

فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به زندان بازگشت؛

مهدی هاشمی 54 روز در مرخصی بوده است و حالا انتظار دارد چند روزی را در اوین بماند و دوباره برای سپری کردن تعطیلات نوروزی راهیِ خیابان‌ها شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مهدی هاشمی بالاخره بعد از 54 روز گشت‌وگذار در فضایی آزاد، به زندان اوین بازگشت و از آنجایی که رودربایستی مقامات قضایی به پایان رسید، آقازاده‌ی جنجالی دهه‌ی 90 در آنجایی حاضر شد که باید یک ماه قبل حضور می‌یافت.

در اینکه مرخصی مهدی هاشمی مقوله‌ای استثنایی بوده و در حقِ سایر اشخاص جامعه چنین رویه‌هایی جاری نمی‌گردد هیچ شکی نیست لکن آنچه که از همان ابتدا موجب سوق یافتن نوک انتقادات به سمت دستگاه قضایی شد، انتظار مردم برای عدم تسامح مسئولین قضایی با متهمان بود.

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تازه پا به اوین گذاشته است و از همین حالا زمزمه‌هایی مبنی بر ارائه‌ی مرخصیِ عیدانه به او شنیده می‌شود.

حالا که پایِ «مهدی» به اوین رسیده است، از قوه قضائیه انتظار می‌رود قاطعیت نشان دهد و بدون آنکه در رودربایستی گیر کند، او را چند ماهی میهمان خود نماید چراکه این آقازاده به اندازه‌ی کافی مرخصی رفته است و اگر یک سال هم از مرخصی استفاده نکند، بازهم منفعت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا «مهدی هاشمی» عید را در «اوین» جشن می‌گیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..