تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در هرمزگان+تصاویر

ساعت: 12:06 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055235

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 3 تن و 176 کیلو انواع مواد مخدر مانند تریاک ،حشیش و هروئین در هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مواد مخدر در 48 ساعت گذشته گفت :طی دو عملیات بزرگ در شهرستان پارسیان و شهر بندرعباس مقدار 2تن و 400 کیلو مواد مخدر کشف گردیده است.

وی افزود:مجموعه کشفیات انواع مواد مخدر 3 تن و 176 کیلو که شامل 2تن 557کیلو تریاک ، 595 کیلوحشیش ، 24 کیلو هروئین بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد:تعداد دستگیری در این عملیات 4 نفر که 2 نفر از قاچاقچیان با شلیک گلوله مصدوم شدند و 6 دستگاه خودرو توقیف شد،محل کشفیات را پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان ،پلیس موادمخدر شهرستان پارسیان وشهرستان بندرلنگه ،ایستگاه بازرسی کنجی خمیر،پلیس پیشگیری شهرستان بندرعباس بوده است

ملکی خاطر نشان کرد:امسال در کشف مواد مخدر 31 نفر دستگیری ،11 دستگاه خودروی توقیف شده و در جمع سالانه 78 تن و 837 کیلو مواد کشف که با افزایش 8 درصدی روبرو بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در هرمزگان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..