تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال عدم پرداخت حقوق کارگران در مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد

ساعت: 12:03 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055064

سریال عدم پرداخت حق و حقوق کارگران در مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد و این بار نوبت کارگران اداره آب و فاضلاب شهری بود که بیش از 10 ماه حق و حقوقشان پرداخت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،پرداخت حقوق و مزایای کارگران در شهرستان مشگین‌شهر به معضل اساسی تبدیل شده است به طوری که کارگران فعال در برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید  ماه‌ها انتظار برای دریافت حقوق و مزایای خود بکشند تا فرجی حاصل شود.

اخیراً کارگران شهرداری مشگین‌شهر به علت عدم دریافت حقوق و پاداش پایان سال خود معترض شده و خواستار پرداخت حق و حقوق بودند و امروز نوبت به کارگران اداره آب و فاضلاب شهرستان مشگین‌شهر رسید.

 

کارگران اداره آب و فاضلاب شهرستان مشگین‌شهر با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان خواستار پرداخت حق و حقوق خود در روزهای پایانی سال شدند تا بتوانند به خریدهای پایان سال خود برسند.

کارگران حاضر در فرمانداری مشگین‌شهر در پایان با تهیه شکوائیه‌ای فرمانداری شهرستان را ترک کردند.

 

کارگران با امضاء شکوائیه‌ای از مسولان شهرستان و رسانه‌های عمومی خواستار کمک به این قشر ضعیف و زحمتکش شدند.

 

کارگران معترض و حاضر در فرمانداری مشگین‌شهر اظهار کردند که بیش از 10 ماه از دریافت حق و حقوق ماهیانه خود محروم هستند و اکنون که در آستانه عید نوروز قرار گرفته‌ایم در مقابل خانواده های خود شرمنده هستیم و برخی از این کارگران برای نام شب نیز محتاج هستند.

 

این کارگران ادامه دادند: به علت عدم تامین منابع مالی حق بیمه کارگران و مهندسان فعال در این شرکت پرداخت نشده و همچنین سنوات و عیدی کارگران نیز بلاتکلیف است.

 

کارگران اظهار کردند که به علت عدم برآورد شدن موارد فوق کارگاه از اول دی ماه تعطیل شده و پیمانکار مربوطه در پاسخ به سوالات کارگران دست رد بر سینه آنها زده و مدعی می‌شوند که مشکل خود را با مسئولان شهرستان حل کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال عدم پرداخت حقوق کارگران در مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..