تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸ اسفندماه، آخرین مهلت ثبت نام کنکور ۹۶

۱۸ اسفندماه، آخرین مهلت ثبت نام کنکور ۹۶

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم آمدن امکان مجدد برای ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری سال 96 خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از ساعت 12 امروز یکشنبه 15 تا روز چهارشنبه 18 اسفندماه مجددا مهلت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب گفت: داوطلبان می‌توانند از ساعت 12 امروز یکشنبه 15 اسفندماه تا روز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 1395 نسبت به ثبت نام برای شرکت آزمون سراسری سال 1396 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر برای آزمون سراسری سال 1396 اقدام نموده‌اند در صورت تمایل می‌توانند از امروز یکشنبه 15 تا روز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 1395 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌ نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور اقدام کنند.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸ اسفندماه، آخرین مهلت ثبت نام کنکور ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..