تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمی از سرمایه من از دست رفت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر ورشکستگی و سقوط سهام بانک BES معادل 750 هزار یورو متضرر شده و این موضوع قدیمی این روزها دوباره سوژه رسانه‌های پرتغالی و آمریکای جنوبی شده است.

به گزارش شمانیوز: کارلوس کی‌روش بیش از 750.000 یورو با سقوط سهام بانک BES از دست داده است. این اتفاق پس از فروپاشی و ورشکستگی یک شرکت تابعه در دبی تحت عنوان بانک Banco Espirito Santo ( BES) رخ داده و به نظر می‌رسد در این میان بی نظمی مالی شکل گرفته و پولی که قرار بوده به حساب مرد پرتغالی واریز شود، در مسیر بانکی در نیجریه ناپدید شده است.
در گزارش wradio به نقل از SIC (کانال ورزشی پرتغالی) به اخبار منتشر شده در چند ماه گذشته اشاره شده و آمده است: یک شرکت سرمایه گذاری به نام ریوفورته در این ضرر 800 هزار دلاری نقش داشته است.
در ادامه این گزارش به صحبت‌های اخیر کی‌روش اشاره شده و از قول او آمده است: «واقعا برای مقامات این بانک متاسفم، نیمی از سرمایه من و حقوق بازنشستگی من از دست رفت و هرگز به حسابم بازنگشت.»
در ادامه از قول کی‌روش درباره خاطره بد او از برگزاری جلسه با مقامات طرف تجاری بانک آمده است: «در جلسه‌ای که با مقامات ورشکسته این بانک و گروه اقتصادی آنها داشتم، از لحاظ شخصیتی تحقیر شدم، در یک فضای کوچک مانده بودم، جایی که حتی یک حمام هم نداشت، این بدترین تجربه من بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمی از سرمایه من از دست رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..