تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی‌های برانکو با دایی به زبان فارسی: یواش بزن، یواش!

شوخی‌های برانکو با دایی به زبان فارسی: یواش بزن، یواش!

ورزش > لیگ برتر - به مناسبت روز درختکاری (۱۵ اسفند)، برانکو ایوانکوویچ و علی دایی مقابل سازمان لیگ به صورت نمادین اقدام به کاشت دو نهال کردند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: علی دایی قبل از حضور در کنفرانس مطبوعاتی به درخواست نمایندگان سازمان منابع طبیعی پاسخ مثبت داد و در مقابل سازمان لیگ یک نهال کاشت.
دایی به محض اینکه نهال را داخل خاک قرار داد، بیل را در دست گرفت تا نهال را بکارد. در همان زمان، برانکو که کنفرانسش تمام شده بود پایین آمد و وقتی دید دایی در حال کاشت نهال است پشت او قرار گرفت. دایی قصد داشت با بیل خاک در کنار نهال بریزد که نزدیک بود بیل به برانکو برخورد کند. سرمربی کروات پرسپولیس هم ناخودآگاه با زبان فارسی گفت: «یواش بیل بزن، یواش» که البته به دلیل ازدحام جمعیت و سرو صدا علی دایی متوجه حضور برانکو و گفتن این جمله نشد. دایی وقتی داشت با بیل خاک کنار نهال می‌ریخت، با خنده گفت: «تو عمرم اینقدر بیل نزده بودم!». او سپس مقداری آب روی نهالی که کاشته بود ریخت و برگشت که به محل کنفرانس برود و تازه برانکو را دید. دایی و برانکو با زبان فارسی با یکدیگر چاق سلامتی کردند و عکسی به یادگار گرفتند و جدا شدند.

برانکو که قبل از حضور در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به درخواست نمایندگان سازمان منابع طبیعی گفته بود به علت مشغله کاری نمی‌تواند در این مراسم شرکت کند وقتی دایی را در حال کاشت نهال دید، ابراز تمایل کرد خودش هم چنین موضوعی را تجربه کند و نهالی را در کنار نهال علی دایی کاشت و برای شرکت در اردوی تیمش راهی هتل المپیک شد.

41503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی‌های برانکو با دایی به زبان فارسی: یواش بزن، یواش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..