تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد دوی 1500 متر زنان اروپا پس از 32 سال شکسته شد + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مسابقات دو و میدانی قهرمانی اروپا داخل سالن که در شهر بلگراد صربستان در حال پیگیری است شب گذشته و در ماده ۱۵۰۰ متر زنان اروپا لورا مویر توانست رکورد شکنی کند،او این مسیر را در مدت چهار ‌دقیقه و دو ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه سپری کرد و ضمن رکوردشکنی توانست به مدال طلای این مسابقات دست یافت.رکورد دوی 1500 متر زنان پس از 32 سال شکسته شد
 
پیش از این رکورد دار این ماده دوینا ملینت بود که در سال ۱۹۸۵ توانسته بود این مسیر را در مدت زمان 4 دقیقه و 2 ثانیه و 54 صدم ثانیه را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد دوی 1500 متر زنان اروپا پس از 32 سال شکسته شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..