تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر عرضه موادغذایی و بهداشتی در نوروز/ تجمیع خدمات نظارتی دانشگاه های علوم پزشکی تهران و البرز

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد حاجی میراسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در برنامه مانور سلامت نوروزی که در سالن همایش های رازی این دانشگاه برگزار شد، گفت: خدمات بهداشتی و سلامت در روزهای تعطیل تببین ارتقا سلامت مردم است و این بار دانشگاه های علوم پزشکی تهران و البرز در نوروز 96 به ارائه خدمات می پردازند. 

وی افزود: خدمان بازرسان بهداشت و محیط از 1اسفند تا 15 نوروز کار خود را انجام می دهند و از آنجایی که بسیاری از فروشگاه ها و مراکز عرضه خدمات غذایی و بهداشتی و اقامتی نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند وظیفه ما دوچندان است. 

حاج میراسماعیل بیان کرد: نظارت پوشش 100درصدی در مراکز عمومی و حساس، پوشش 100 درصدی مراکز نظارتی و بهداشتی بین راه و تحت پوشش از اهداف برنامه مانور سلامت نوروزی است. 

وی با اشاره به گزارش عملکرد ماموران و بازرسان بهداشت اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 94.95 حدود 342 مورد بازرسی داشته اند و مجموعا 60 اکیپ بازرسی فعال شده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از 572 پرونده متخلفین بهداشتی،پلمپ 119 مکان متخلف،کشف و معدوم کردن 1852 کیلوگرم موادغذایی فاسد، صدور 9 هزار فقره برای کارکنان، 64 تیم بازرسی و 18 اکیپ نظارتی در سال 94.95 و توسط تیم بهداشت و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

وی اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی ایران در رتبه بندی رستوران ها رتبه اول، در نظارت و بازرسی مناطق بین راهی دارای رتبه سوم کشوری است. 

حاج میراسماعیل از اهتمام دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهیدبهشتی و البرز در مانور سلامت نوروزی خبر داد. 

وی مانور سلامت را زمینه ساز ارتقاء سلامت هموطنان و از ضرورت های سلامت اجتماع برشمرد و گفت: بازرسان بهداشت از ساعت 8 صبح تا 22 شب ایفای نقش می کنند که با ثبت سامانه 190 نیز پیگیر مطالبات هموطنان در اقصی نقاط کشور هستیم. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر عرضه موادغذایی و بهداشتی در نوروز/ تجمیع خدمات نظارتی دانشگاه های علوم پزشکی تهران و البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..