تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت تا پایان اردیبهشت امکانپذیر نیست

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رحمان علیدوست اظهار داشت: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح در تمامی مقاطع تحصیلی زیردیپلم، دیپلم، کاردانی و بالاتر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۶، رسیدگی به درخواست‌های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه‌های مذکور امکان پذیر نیست و از مشمولان تقاضا می‌شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) مراجعه نکنند.

وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود: مشمولان غیر غایب تمامی مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می‌توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+ ۱۰ اقدام کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که به درخواست‌های تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت صرفا برای یکبار رسیدگی می‌شود، افزود: مشمولان دارای معاذیری مانند بیماری، فوت بستگان درجه یک مشمول و می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت تا پایان اردیبهشت امکانپذیر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..