تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوش درد در بارداری، درمان چیه؟

8 ماهه باردار هستم و 2 هفته میشه که گوشم شدید درد داره، دندان درد شدید هم دارم.

سوال:

سلام من 8 ماهه باردار هستم و 2 هفته میشه که گوشم شدید درد داره دندان درد شدید هم دارم رفتم دکتر گفت گفت گوشم چرک کرده دارو و قطره داد مصرف کردم 1هفته هست که دردام هیچ فرقی نکرده هنوز درد دارم، ممنون میشم راهنماییم کنین میترسم یا زایمان زودرس بشه یا گوشم آسیب ببینه. با تشکر.

جواب:

باید مجدد معاینه شود احتمالا عفونت گوش میانی هم مطرح باشد یا عفونت مقاوم به درمان بوده و نیاز باشد دارو تعویض یا تکرار شود. به همان پزشک مجدد مراجعه کن. درددندان هم می تواند علت درد باشد. باید به دندانپزشک هم مراجعه کنید. زایمان زودرس چرا؟ متوجه ارتباطش با گوش دردتان نشدم. چرا نگران هستید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوش درد در بارداری، درمان چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..