تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که در عذاب شان تخفیف داده نمى ‏شود!

یهود ادعا مى ‏كردند كه ما عذاب نخواهیم دید. آیه ۸۶ بقره مى ‏فرماید؛ برخلاف این امید و آرزوى باطل، آنان نیز مثل همه مجرمان در برابر اعمال خلافشان عذاب خواهند شد و هیچ كس آنها را یارى نمى ‏كند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ استاد محسن قرائتی در ادامه سلسله مباحث تفسیری خود با موضوع تفسیر قطره ای به بیان آموزه های آیه هشتادو ششم سوره بقره پرداخته است.

«أُولئِكَ الَّذينَ اشْتَرَوُا الْحَياةَ الدُّنْيا بِالْآخِرَةِ فَلا يُخَفَّفُ عَنْهُمُ الْعَذابُ وَ لا هُمْ يُنْصَرُونَ» (بقره، 86)

ترجمه: آنان كسانى هستند كه زندگى دنیا را به بهاى (از دست دادن) آخرت خریده ‏اند، پس در عذاب آنها تخفیفى داده نمى ‏شود و یارى نخواهند شد.

این آیه ریشه پیمان شكنى‏ هاى بنى ‏اسرائیل را چنین بیان مى‏ دارد كه آنها به دنبال زندگى دنیا هستند و نسبت به آخرت بى ‏اعتنایند، لذا تنها به دستوراتى عمل مى‏ كنند كه منافعشان را تأمین كند.

جالب آن كه با این همه دنیاپرستى و گناه، باز یهود ادعا مى ‏كردند كه ما عذاب نخواهیم دید. این آیه مى ‏فرماید؛ برخلاف این امید و آرزوى باطل، آنان نیز مثل همه مجرمان در برابر اعمال خلافشان عذاب خواهند شد و هیچ كس آنها را یارى نمى ‏كند.

از این آیه مى ‏آموزیم كه:

همه انسان ‏ها در برابر قانون الهى یكسان هستند و قوم و نژاد موجب تخفیف عذاب نمى ‏شود.

منبع: حوزه نیوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که در عذاب شان تخفیف داده نمى ‏شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..