تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی: صدا و سیما شئون مجلس را رعایت کند

رئیس مجلس شورای اسلامی از سازمان صدا و سیما خواست شئون مجلس را رعایت کنند.

صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی از سازمان صدا و سیما خواست شئون مجلس را رعایت کنند.

به گزارش مهر، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز با اشاره به حاشیه‌ساز شدن مصوبه اخیر مجلس درباره افزایش حقوق مدیران، نسبت به آنچه تخریب مجلس در صدا و سیما خواند، انتقاد کرد و اظهار داشت: شبکه‌های مختلف صدا و سیما مشغول تخریب مجلس هستند.

وی که با فهرست اصلاح‌طلبان به مجلس راه یافته و به لاریجانی برای ریاست رأی داده است، خطاب به رئیس مجلس ادامه داد: ما به شما رأی داده‌ایم و انتظار داریم از شأن مجلس دفاع کنید، اگر شما اقدام نکنید، ما خودمان اقدام می‌کنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: شما که در جلسات مختلف حضور دارید، به رئیس سازمان صدا و سیما تذکر بدهید، حرف ما را که گوش نمی‌کنند، شاید حرف شما را بشنوند.

نعمتی عنوان کرد: نتیجه این سیاست‌های صدا و سیما می‌شود عذرخواهی رئیس سازمان از مردم.

پس از تذکر این نماینده، علی لاریجانی رئیس مجلس نیز با بیان تنها یک جمله گفت: صدا و سیما مراقب باشد و شئون مجلس را رعایت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی: صدا و سیما شئون مجلس را رعایت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..