تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوانین دیدار ستاره‌ها تغییر می‌کند

قوانین مربوط به بازی ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA All-Star) تغییر خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، آدام سیلور، رئیس سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) قصد دارد قوانین مربوط به بازی ستاره‌های لیگ (NBA All-Star) را تغییر دهد و در این راه از ایده‌های جدید استقبال می‌کند. در بازی ستاره‌ها، بازیکنان دفاع نمی‌کنند.

سیلور مدتی قبل،‌ نشستی با کریس پل، رئیس اتحادیه بازیکنان و گارد رأس تیم لس آنجلس کلیپرز داشت. آنها در مورد اینکه چطور در بازی ستاره‌ها، حس رقابت بیشتری وجود داشته باشد، گفتگو کردند. این جلسه نتیجه خاصی در بر نداشت ولی نتیجه 192 بر 182 بازی ستاره‌ها که ماه قبل در نیواورلینز برگزار شد، لزوم تصمیم گیری در این مورد را بیشتر نشان می‌داد. 

آدام سیلور در این مورد گفت: ما سال آینده، قوانین را عوض خواهیم کرد. بازی ستاره‌ها نباید حساسیت که دیدار پلی‌آف را داشته باشد ولی بازیکنان هم باید بسکتبال بازی کنند!

بازی ستاره‌های لیگ در سال 2018 در سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: بعضی‌ها در مورد شوت 4 امتیازی در مسابقه ستاره‌ها صحبت می‌کنند. نقاط کمی در زمین وجود دارد که بتوان شوتی با ارزش 4 امتیاز از آنها زد. پیشنهادهایی مثل شوت 10 امتیازی دقیقه آخر از وسط زمین هم مطرح است که همگی ایده‌های احمقانه‌ای هستند.

در دیدار اخیر ستاره‌های NBA، آنتونی دیویس 55 امتیاز به دست آورد و توانست رکورد 55 ساله ویلت چمبرلین را جابجا کند. تیم کنفرانس غرب در هر 2 بازی اخیر خود نزدیک به 200 امتیاز ( 196 امتیاز در سال 2016 و 192 امتیاز در سال 2017) کسب کرده است.

کریس پل در پایان تصریح کرد: ما همگی سعی داریم که مسابقه ستاره‌ها برای تماشاگران، جذاب‌تر باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوانین دیدار ستاره‌ها تغییر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..