تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در 50 نقطه فارس آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: صبح امروز و همزمان با سراسر كشور آزمون كتبی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در 50 نقطه فارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با سراسر كشور آزمون كتبی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی صبح امروز، 15 اسفندماه در استان فارس آغاز شد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این باره به خبرنگار ایكنا گفت: این آزمون از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ طبق جدول برنامه‌ریزی به تفكیك رشته‌ها در ۵۰ حوزه امتحانی در نقاط مختلف فارس برگزار در حال برگزاری است.

وی با بیان اینكه از این تعداد حوزه، ۲۱ حوزه امتحانی در شیراز و ۲۹ حوزه دیگر در شهرستان‌های فارس قرار دارند، گفت: نتیجه این آزمون تا اواخر اسفندماه جاری اعلام خواهد شد.

امیدواری با تصریح اینكه در این آزمون ۵ هزار نفر از استان فارس مشاركت دارند، گفت: آزمون مذكر در ۸ رشته كتبی شامل احكام، سیره معصومین، نهج‌البلاغه، حفظ موضوعی، ترجمه و تفسیر قرآن، احادیث اهل بیت(ع)، پرسمان قرآنی، حفظ موضوعی قرآن كریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: این جشنواره در سه بخش دانشجویی، كاركنان و اساتید و در رشته‌های مختلف شفاهی، كتبی، پژوهشی، هنری و غیره برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در 50 نقطه فارس آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..