تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدا پرچم سرخ عاشورا را برافراشتند

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اقتدار و امنیت امروز این کشور نتیجه هوشیاری و بیداری مردم و فداکاری شهداست و ما نباید فراموش کنیم که شهدا پرچم سرخ عاشورا را برافراشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز یکشنبه، 15 اسفند در مراسم بزرگداشت سه شهید گمنام در محل امامزاده محمد صالح انار گفت: پیام شهیدان حفظ محصول خون آن‌ها است و ادامه دادن راه آنها با اطاعت و حرکت در مسیر اهل بیت و پیروی از ولی فقیه است.

وی افزود: شهدا عاشق امام حسین(ع) بودند و با معرفت و بصیرت دل از وابستگی‌های دنیا بریده و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اقتدار و امنیت امروز این کشور نتیجه هوشیاری و بیداری مردم و فداکاری شهداست و ما نباید فراموش کنیم که شهدا پرچم سرخ عاشورا را برافراشتند.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده تصریح کرد: فرهنگ شهادت از صدر اسلام تاکنون زنده نگه داشته شده و شهدای ما هم از مکتب سالار شهیدان این فرهنگ را حفظ کردند و با برگزاری این گونه مراسم‌ بزرگداشت، فرهنگ شهادت ماندگار می‌ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همین شهدا و به ویژه شهدای گمنام دفاع مقدس با معنویت و ولایتمداری و بصیرت کامل در برابر دشمن ایستادند و پیروز شدند و هرگز خسته نشدند و ما هم باید رهرو راه آنان باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا از نگاه قرآن و خداوند زنده هستند و کلمه مرده برای شهدا اطلاق نمی‌شود چون از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا امروزه آزادی و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معزز آنها گفت: شهیدان کسانی هستند که در عرصه‌های مختلف جانفشانی و جان خود را تقدیم اسلام و اهل بیت کردند و اقتدار و عظمت ملت ما از خون پاک شهداست.

وی افزود: شهدای گمنام اگرچه بی‌نام و نشان از دنیا رفتند اما در آسمان‌ها معروف هستند و ویژگی‌ها و فضیلت‌های زیادی دارند.

منبع: سپاه ثارالله استان کرمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدا پرچم سرخ عاشورا را برافراشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..