تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام شبکه بزرگ پولشویی در نوشهر

اعضای شبکه بزرگ پول شویی و اختلال در نظام اقتصادی ۱۳۰ میلیاردی در عملیات پیچیده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان نوشهر شناسایی و متلاشی شدند.

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش رکنا، فرماندار نوشهر ازدستگیری فردی باهویت معلوم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)که با ادعاهای کذب اقدام به تسهیل مال وسرمایه نامشروع به مبلغ ۱۳۰  میلیارد ریال نموده بودخبرداد.

علی شادمان افزود: این فرد با ادعای کذب سرمایه گذاری دربانک پارسیان و موسسه اعتباری ثامن و سهام های مختلف در بازار بورس اقدام به فریب افراد دراستان مازندران و دیگر استانهای همجوار می نمود و در نظام اقتصادی کشور اختلال ایجاد کرده بود، با تلاش شبانه روزی و بی وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) این شبکه در نوشهر شناسایی و متلاشی و عوامل اصلی آنها دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این فرد به همراه تعداد دیگری از اعضای باند پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان نوشهردرپایان از سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل و شهرستان نوشهر که با تلاش شبانه روزی در عملیات موفق و پیچیده موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شدند تقدیر وتشکر نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام شبکه بزرگ پولشویی در نوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..