تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت آمریکا کمک‌های خارجی را کاهش می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر بودجه کاخ سفید تایید کرد دولت ترامپ اواخر همین ماه پیشنهاد "کاهش نسبتا چشمگیر" بودجه کمک‌های خارجی را ارائه می‌کند.
 
به گزارش انتخاب، خبرگزاری رویترز و سایر رسانه‌های خبری اوایل هفته گزارش دادند دولت واشنگتن قصد دارد کاهش حدودا یک سوم بودجه وزارت خارجه و آژانس بین‌المللی توسعه را تقدیم کنگره کند.
 
میک مولوینی، رئیس اداره مدیریت بودجه کاخ سفید به فاکس نیوز گفت: قصد داریم کمک‌های خارجی را کاهش دهیم و می‌خواهیم آن اعتبارات در داخل هزینه شود. این پیشنهادات شامل کاهش‌های نسبتا چشمگیر در کمک‌های خارجی می‌شود.   
 
به گفته این مقام، کاهش مذکور به دولت اجازه می‌دهد تا بودجه ارتش آمریکا را افزایش داده و پیشنهاد ۵۴ میلیارد دلاری برای توسعه را تامین کند.
 
ایالات متحده آمریکا سالانه تنها بیش از ۵۰ میلیارد دلار برای وزارت خارجه و برنامه یواس‌ای‌اید هزینه می‌کند و در مقابل ۶۰۰ میلیارد دلار و یا بیشتر برای پنتاگون بودجه در نظر می‌گیرد. بسیاری از جمهوری‌خواهان کنگره نسبت به کاهش بودجه وزارت خارجه ابراز نگرانی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت آمریکا کمک‌های خارجی را کاهش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..