تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان طلسم 7 هفته‌ای آقا فیروز

طلسم 7 هفته پیروز نشدن صنعت نفت آبادان شکسته شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم نفت آبادان از زمانی که فیروز کریمی هدایتش را برعهده گرفت تا قبل از بازی دیروز مقابل پیکان، فقط یک پیروزی در هفته شانزدهم مقابل صبا به دست آورده بود. طلایی پوشان آبادانی با وجود اینکه چند تساوی خوب مثل دیدار با تراکتورسازی در تبریز کسب کردند اما در ادامه فصل هیچ پیروزی به دست نیاوردند تا انتقادها از این تیم بالا برود.

دیروز اما شاگردان فیروز کریمی بعد از 7 هفته پیکان را شکست دادند تا به روند پیروز نشدن خود پایان دهند. نفت آبادان با این برد 25 امتیازی شد و کمی از منطقه خطر سقوط دور شد اما اگر در ادامه فصل نتایج خوبی نگیرد، شاید اتفاقات مثبتی برای این تیم رقم نخورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان طلسم 7 هفته‌ای آقا فیروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..