تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال بی‌پول‌های صدرنشین و قعرنشین/ تارتار روی ریل راه‌آهن به سوی صعود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال فردا (دوشنبه) با پنج مسابقه آغاز می‌شود که مصاف گل‌گهر با مس رفسنجان و نیز دیدار تیم‌های سپیدرود و وحدت یزد را می‌توان مهم‌ترین دیدارهای روز نخست این هفته نامید. بازی‌های روز دوشنبه را بررسی می‌کنیم.

*گل‌گهر سیرجان - مس رفسنجان / ساعت 14:45 ورزشگاه  اختصاصی گل گهر سیرجان
داوران: مهدی سیدعلی – حسن انتظاری – حسین سلیمانی – علی سام – ناظر: رحیم مهرپیشه

شاگردان وینگو با خط حمله زهرداری که دارند، خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده‌اند. گل‌گهر از پنج بازی اخیر خود، هفت امتیاز به دست آورده که می‌توان این عملکرد را یک نوع افت برای سیرجانی‌ها به حساب آورد. البته گل‌گهر با برد مس و نیز شکست سپیدرود مقابل وحدت، حداقل برای یک روز به صدر جدول صعود خواهد کرد. در آنسوی میدان نیز دو مساوی و یک شکست در سه دیدار اخیر خود کسب کرده و اکنون در رده یازدهم جدول جای دارد. همچنین این مسابقه،‌ نبرد تنها مربیان خارجی لیگ دسته اول محسوب می‌شود که می‌تواند نردبان صعود گل‌گهر به صدر جدول باشد.

*سپیدرود رشت - فولاد (وحدت) یزد / ساعت 14:45 ورزشگاه شهید عضدی رشت
داوران: ناصر جنگی – بابک عباس‌قلی زاده – رضا نجفی – مرتضی عابدی – ناظر: مسعود مرادی
صدرنشین لیگ دسته اول از لحاظ مالی حال و روز بدی پشت سر می‌گذارد. بی‌پولی اما باعث نشده سپیدورد از صدر جدول جدا شود. این تیم در نیم‌فصل دوم و از 9 مسابقه اخیر، 13 امتیاز کسب کرده و می‌توان گفت سپیدرود به لطف عملکرد مشابه سایر مدعیان، توانسته شانس نخست صعود به لیگ برتر لقب گیرد. این تیم شمالی به مصاف تیمی خواهد رفت که شرایط مشابهی با سپیدرود دارد. به نظر می‌رسد تعیین نفرات جدید هیئت‌مدیره و نیز تغییر نام، دردی از باشگاه یزدی دوا نکرده است. مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجاست و عملکرد فنی این تیم هم از کار سخت وحدت برای نجات از سقوط حکایت می‌کند. وحدت چهار شکست و یک تساوی از پنج بازی اخیر خود به دست آورده و با 19 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

*اکسین البرز - آلومینیوم اراک/ ساعت 14:45 - ورزشگاه  انقلاب کرج
داوران: احمد محمدی – حمید سبحانی – امرالله طراح – کیوان علی محمدی – ناظر: علیرضا یزدانی

چهار پیروزی، پنج تساوی و اضافه شدن به جمع مدعیان صعود، حاصل کار یحیی گل‌محمدی از زمان حضورش در اکسین محسوب می‌شود. این تیم دیگر همانند نیم‌فصل نخست متزلزل نیست و با 40 امتیاز، تنها هفت امتیاز تا صدر جدول لیگ یک فاصله دارد. در آنسوی میدان اما آلومینیومی قرار دارد که چهار پیروزی و یک مساوی در این هفته‌ها کسب کرده است. این دو تیم هر دو در اوج هستند و می‌توانند مسابقه‌ای زیبا در ورزشگاه انقلاب کرج به نمایش بگذارند.

*راه‌آهن تهران - پارس جنوبی جم بوشهر  /  ساعت 14:45 ورزشگاه  شهید درخشان صباشهر
داوران: ابوالفضل گرجی – حمید آذرنیاد – محسن بابایی – نوراله حیدری – ناظر: امیربهرام نقوی

زردپوشان تهرانی به سقوط به لیگ دسته دوم، نزدیک و نزدیک‌تر شده است. راه‌آهنی که زمانی با پاشازاده، جزو صدرنشینان لیگ دسته اول بود، اکنون با 31 امتیاز، در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده و با توجه به افت این تیم و نیز عملکرد خوب انتهای جدولی‌ها در هفته‌های اخیر، بعید نیست شاگردان دین‌محمدی بیش از پیش پایین‌تر روند. پارس جنوبی هم همچنان مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. این تیم هفته گذشته می‌توانست با شکست مس کرمان،‌ خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند،‌ اما با تساوی در این مسابقه پنجم باقی ماند. پیروزی در این دیدار برای شاگردان تارتار برای ادامه نبرد صعود، از نان شب هم واجب‌تر است،‌ مسابقه‌ای که پیروزی در آن می‌تواند مسیر پارس جنوبی را به سوی صعود هموار کند.

*ایرانجوان بوشهر- استقلال اهواز / ساعت 15:15 - ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
داوران: محمدرضا منصوری – حامد تازه پور – امیر قاسمی – رضا کریمی – ناظر: حیدر شکوری

تیم بوشهری هفته گذشته توانست سه امتیاز بسیار مهم در خانه خونه‌به‌خونه شکار کند و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. این تیم همانند بیشتر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول،‌ با مشکلات مالی زیادی روبه‌روست و شرایط فنی و مدیریتی سختی را سپری می‌کند. استقلال اهواز هرچند روی کاغذ حتی بخت صعود به میانه‌های جدول را نیز دارد، اما نشان می‌دهد که توانایی فرار از قعر جدول را ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال بی‌پول‌های صدرنشین و قعرنشین/ تارتار روی ریل راه‌آهن به سوی صعود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..