تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبر ایمانی گلش در بازی با گسترش فولاد را به فرماندار پارس آباد تقدیم کرد

ساعت: 10:32 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1054994

اکبر ایمانی گلش در بازی با گسترش فولاد تبریز را به فرماندار شهرستان پارس آباد تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر ایمانی درباره بازی پدیده مشهد با گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بسیار خوبی بود، ما عالی بازی کردیم و مزد زحماتمان را نیز گرفتیم و توانستیم دومین برد سه گله خود را جشن بگیریم.

وی در ادامه افزود: این گلم را نیز به مردم شهر پارس آباد و البته فرماندار آن اقای صمدی تقدیم می کنم که در این هفته به شدت به من روحیه دادند و پیام های آن من را بسیار خوشحال کرد.

هافبک پدیده مشهد خاطرنشان کرد: بازی های بعد را هم باید جدی بگیریم، ما می توانیم رتبه تک رقمی کسب کنیم و باید همچنان همینگونه قدرتمند پیش برویم.

گفتنی است اکبر ایمانی اهل شهرستان پارس آباد مغان است و پیش از نیز در بازی با صنعت نفت آبادان موفق به زدن دو گل شد که پس از گلزنی، جمله "یاشاسین پارس آباد" را به دوربین نشان داد تا گل هایش را به همشهری هایش از پارس آباد مغان تقدیم کند.

 

///

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبر ایمانی گلش در بازی با گسترش فولاد را به فرماندار پارس آباد تقدیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..