تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با وزیر ورزش/ از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جلسه امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: در این جلسه اعضای فراکسیون بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش تاکید کردند و خواستار به کارگیری و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی شدند.
وی تصریح کرد: نمایندگان همچنین بر تقویت ورزش عمومی در جامعه برای رشد سلامت عمومی جامعه تاکید کردند.
نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: در این جلسه سلطانی فر اظهارداشت که این وزارتخانه نیاز به 11 هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های عمرانی بخش ورزش و جوانان دارد که امیدواریم این رقم تامین شود.
لاهوتی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بیان کرد که ما در سال آینده در راستای تقویت بخش جوانان،‌مراکز مشاوره ازدواج در استان های مختلف راه اندازی خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در این جلسه بنا شد که جلسات فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با وزیر ورزش و جوانان ادامه یابد.
سیام**9121**1336 خبرنگار: سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با وزیر ورزش/ از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..