تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق فقط با 4 لژیونر خود به مصاف ایران می‌رود

کد خبر: ۴۹۱۸۲۰

۹۰  بازدید

مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق از حضور ۴ لژیونر این تیم در بازی تدارکاتی برابر ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه المدی عراق، باسل کورکیس، مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق گفت: 4 لژیونر شاغل در لیگ‌های عربی و سو‌ئد شامل سعد عبدالامیر، احمد یاسین، احمد ابراهیم و ریبین سولاقه تیم ملی عراق را در بازی تدارکاتی 28 اسفند ماه برابر ایران در ورزشگاه آزادی تهران همراهی خواهند کرد.

وی در ادامه با اتمام مراحل دریافت ویزا برای بازیکنان داخلی تیم ملی فوتبال عراق از ارسال نامه فدراسیون فوتبال ایران به وزارت امور خارجه جهت تسهیل در صدور ویزای بازیکنان شاغل در اروپا خبر داد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق 28 اسفند ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. عراق سوم فرودین ماه سال 1396 در اولین بازی دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه B آسیا از استرالیا در ورزشگاه قوامین تهران میزبانی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق فقط با 4 لژیونر خود به مصاف ایران می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..