تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات روغن پالم ۵۴ درصد رشد کرد

واردات روغن پالم ۵۴ درصد رشد کردبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر خبر دریافتی بررسی آمار تجارت خارجی 11 ماهه کشورمان نشان می‌دهد در این مدت 397 هزار تن روغن پالم در ظروف 200 لیتری  به ارزش ارزی 286 میلیون دلار به کشور وارد شده است.

این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته 254 هزار تن روغن پالم به ارزش 197 میلیون دلار به کشور وارد شده است.

مقایسه آمار واردات پالم در 11 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 نشان می‌دهد واردات این محصول به لحاظ وزنی رشد 54 درصدی و به لحاظ ارزش رشد 44 درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش روغن پالم پانزدهمین کالای وارداتی به کشور در یازده ماه گذشته است. 

گفتنی است مالزی یکی از بزرگترین صادر کنندگان روغن پالم به ایران است و به تازگی اخباری در خصوص راه اندازی دفاتر تبلیغاتی روغن پالم در کشور مطرح شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات روغن پالم ۵۴ درصد رشد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..