تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پریود شدن بعد از سقط، نکات مهم

35 روز از سقطم (به علت تشکیل نشدن قلب جنین ) می گذره، چه مدت طبیعی هست پریود نشدن؟

سوال:

سلام 35 روز از سقطم (فراموش شده به علت تشکیل نشدن قلب جنین )میگذره یعنی 19/3 بادارو بعد 21/3 کورتاژ شدم خونریزی کمی از اول داشتم بعد از سقط لکه بینی تا 15 روز و روز درمیان پریودام هم قبلا منظم بودن الانم منتظر پریودم که نمیشم میخام بدونم 1-من تا کی منتظر بمونم تا پریود شم ؟2-چه مدت طبیعی هست پریود نشدن؟ 3-کی میشه رفت دکتر برای پریود شدن؟در ضمن هفته گذشته حال پریودی بهم دست میداد ولی نشدم و تیکه های خون بسته مثل رگ وخیلی کم در حد 3 تا در یه هفته دفع کردم اما خون ریزی نداشتم؟4-قطره ویتاگنوس از روز 5 سقط مصرف کردم و تا یه هفته پیش که قطع کردم این علایم بالا رو داشتم علت چیه؟ 

جواب:

استراحت کنید. تا دو - سه ماه نیازی به نگرانی نیست. اگر بعد از آن پریود تان منظم نشد به متخصص مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پریود شدن بعد از سقط، نکات مهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..