تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندازه گیری سن بارداری، زود کوتاه نیایید

سونوگرافی انجام دادم. چرا بهم گفت سن جنین از سه هفته هم کمتره و خیلی پایینه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: خانمی 22 ساله هستم. 2 ساله ازدواج کردم و جلوگیری طبیعی داشتم. تا 17 مهر ماه اولین روز آخرین پریود اقدام به بارداری کردم و پریود نشدم و هفته قبل آزمایش بتا مثبت بود. دکتر گفت هشت هفتگی هستم. سونوگرافی انجام دادم. چرا بهم گفت سن جنین از سه هفته هم کمتره و خیلی پایینه؟

پاسخ از دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
ممکن است جنین شما رشد غیرعادی داشته باشد و یا دیرتر از تاریخ مورد نظر با توجه به سیکل قاعدگی شما تشکیل شده باشد. بنابراین تکرار سونوگرافی و هفته بعد قابل توصیه است. تشخیص این سن با یک سونوگرافی قابل ارزیابی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندازه گیری سن بارداری، زود کوتاه نیایید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..