تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاوی هدایت بارسلونا را رد کرد!

یکی از روزنامه قطر مدعی شد که کاپیتان سابق بارسلونا پیشنهاد جانشینی انریکه در آبی-اناری‌ها را رد کرد.

صراط: یکی از روزنامه قطر مدعی شد که کاپیتان سابق بارسلونا پیشنهاد جانشینی انریکه در آبی-اناری‌ها را رد کرد.

به گزارش فارس، پس از آنکه لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از نشست خبری اسپورتینگ خیخون رسما اعلام کرد که در پایان فصل از اردوگاه کاتالونیا خواهد رفت، بحث‌ها درباره‌ی جانشینی او آغاز شد.

روزنامه الوطن قطر امروز درباره این موضوع نوشت: یکی اسم‌هایی که برای جانشینی انریکه در بارسلونا در چند روز گذشته مطرح شده بود ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسا و کنونی السد قطر بود. یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا با او تماسی را در این باره داشت ولی او به صراحت اعلام کرد که اکنون تمایلی برای هدایت بارسا ندارد و تاکید کرد که دوست دارد زندگی‌اش در قطر را ادامه دهد.

ژاوی دوست ندارد بزودی برای مربیگری در بارسلونا اقدام کند زیرا او اکنون در حال گذراندن کلاس مربیگری است تا تجربه و مدارک لازم برای هدایت بارسلونا را داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاوی هدایت بارسلونا را رد کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..