تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری دور بعدی مذاکرات سوریه

صراط: مسئولان روسی اعلام کردند که دور بعدی مذاکرات سوری- سوری، در چارچوب مذاکرات ژنو، احتمالا در ۲۰ ماه مارس (۳۰ اسفند) برگزار شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «ایتارتاس»، مسئولان روسی اعلام کردند که دور پنجم مذاکرات بین طرف‌های سوری، در چارچوب مذاکرات ژنو، احتمالا در 20 ماه مارس (30 اسفند) برگزار شود.

یک منبع آگاه بر آماده‌سازی‌ها برای دور بعدی مذاکرات سوریه تصریح کرد که تاریخ مطرح شده برای آغاز دور بعدی در 20 ماه جاری (میلادی) است.

پیش از این، «استفان دی‌میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه گفته بود که مذاکرات آتی در ماه مارس برگزار خواهد شد. او تاریخ مشخصی را اعلام نکرده بود. مذاکرات ژنو 4 بدون هیچ پیشرفت ملموسی، روز جمعه پایان یافت.

ولی استفان دی‌میستور گفت که هر دو طرف سوری جدول کاری مشخصی برای پیشبرد روند دستیابی به راه‌حلی سیاسی برای درگیری‌های مستمر در این کشور دارند.

«بشار الجعفری» نماینده سوریه در مذاکرات ژنو 4 نیز پس از پایان مذاکرات، اعلام کرد که مهم‌ترین اقدامی که در دور چهارم مذاکرات ژنو صورت گرفت، توافق بر سر دستور کار مذاکرات بوده است.

بشار الجعفری افزود: این دستور کار شامل چهار مسأله «دولت»، «قانون اساسی»، «انتخابات» و «مبارزه با تروریسم» است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری دور بعدی مذاکرات سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..