تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات توهین‌آمیز «کریمی‌قدوسی» در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مجلس شورای اسلامی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواست اظهارات اخیر کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد در خصوص توهین به مقدسات اهل سنت را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش انتخاب، در پی نامه اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس خطاب به رئیس مجلس در خصوص اظهارات توهین‌آمیز کریمی قدوسی نسبت به مقدسات اهل سنت در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که خواستار بررسی موضوع در هیات نظار بر رفتار نمایندگان شده بودند، علی لاریجانی از مسعود پزشکیان رئیس این هیات خواست موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مورد رسیدگی قرار گیرد.

کریمی قدوسی  سیزدهم اسفند ماه سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد مطالب توهین آمیزی در رابطه با مقدسات اهل سنت کرده بود که مورد اعتراض اهل تسنن واقع شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات توهین‌آمیز «کریمی‌قدوسی» در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..