تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب لایحه بیلان درآمد،هزینه و تفریغ بودجه 94 شهرداری گرگان/درجلسه 14اسفند 95شورا

به گزارش ایرنا، جلسه 354 شورای شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور تمامی اعضا، شهردار و جمعی از مسئولان شهرداری برگزار شد.
طرح تهاتر 51میلیارد و 300میلیون ریالی شهرداری با یکی از املاک شهر گرگان پس از گذشت حدود 4 ماه از ارائه و طرح در کمیسیون مربوطه در صحن شورا به رای گذاشته که با 5 رای موافق و یک رای ممتنع تصویب نشد.
در ادامه پس از گذشت افزون بر 11 ماه از سال 95 لایحه بیلان درآمد، هزینه و تفریغ بودجه سال94 شهرداری گرگان به رای گذاشته شد و به تصویب رسید، هر چند در ارائه این طرح بین عبدالهی و پزشکپور دو تن از اعضای شورا بحث شد.
در بخش دیگری از جلسه با قول مساعد شهردار مقرر شد حدود 3 میلیاردو 500میلیون ریال از باقی طلب کارگران شاغل در طرح روگذر بهارستان پرداخت شود.
این جلسه حدود ساعت 20 به پایان رسید.
شهرستان گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 460 هزار نفر جمعیت دارد.
7333/1648
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب لایحه بیلان درآمد،هزینه و تفریغ بودجه 94 شهرداری گرگان/درجلسه 14اسفند 95شورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..